۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84960496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح نظارتی ویژه  بازار شب یلدا در البرز آغاز شد

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف مرکز البرز اعلام کرد : در ماه پایانی پاییز و آستانه شب یلدا ، طرح ویژه نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی زیر ذره بین بازرسان معاونت بازرسی اتاق اصناف این استان قرار گرفت.

بهروز حصاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ویژه با اولویت نظارت بر واحدهای عرضه کننده آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه و سایر اقلام پر مصرف اجرایی شده است.
وی خاطرنشان کرد : با توجه به فرا رسیدن آیین سنتی شب یلدا و افزایش درخواست برای برخی از اقلام مصرفی با هدف جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت طلب طرح نظارتی انجام می شود.

رییس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: این طرح در مدت زمان اعلام شده در تمام شهرستانهای استان البرز در ۲ نوبت صبح و عصر اجرا شده است.
حصاری گفت: بازرسان اتاق اصناف به صورت تمام وقت همراه با بازرسان اتحادیه های مربوطه برنحوه ارایه خدمات ، قیمت گذاری کالاها و کیفیت کالاها به صورت تخصصی نظارت می کنند.
وی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مانند افزایش قیمت خودسرانه ، احتکار، کم فروشی، گران فروشی و عدم درج برچسب قیمت بر روی کالاها را از طریق بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز از طریق ۳۶۱۱۷ به معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز گزارش کنند.

استان البرز حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha