عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر شهرستان دماوند انجام گرفت

دماوند - ایرنا - شهرداری دماوند از آغاز عملیات نمک پاشی و برف روبی در معابر این شهر و نیز ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده همزمان با بارش برف و کولاک در دماوند خبر داد.

به گزارش ایرنا ، بارش برف پاییزی از بامداد امروز یکشنبه شهر دماوند را سفیدپوش کرد که طی آن ستاد برفروبی با آماده باش کامل نیروها و اتخاذ تدابیر ویژه تمام نقاط برف گیر و دارای مشکل را شناسایی کرده و اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز مشکلات انجام گرفته است.

محمود بهرامی سرپرست شهرداری دماوند ضمن حضور در عملیات برف روبی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش برف از صبح امروز، ستاد برف روبی شهرداری دماوند با تدابیر در نظر گرفته شده و حضور به موقع نیروها، هرگونه مشکل در تردد خودروها و عابران پیاده را مرتفع و تردد در سطح شهر در جریان است.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف، تمامی عوامل مرتبط در این امور و اعضای ستاد از اوایل بامداد امروز در سطح شهر حاضر و بمحض هرگونه مشکل با حضور نیروها و استفاده از ماشین آلات و تجهیزات اقدام به بازگشائی معابر نمودند.

این مقام مسئول بیان کرد: امسال به جز سایت مرکزی برف روبی، چندین سایت برف روبی و ایستگاه دپو نمک دیگر نیز در سطح منطقه آماده ارائه خدمات مرتبط به شهروندان است تا از هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری و جلوگیری شود.

وی در پایان از شهروندان خواست تا با رعایت اصول ایمنی از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha