۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85328367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آماده‌باش ۲۰۰ دستگاه خودرو و ۷۰۰ نیرو در طرح زمستانه دماوند

دماوند - ایرنا - فرماندار دماوند گفت: ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۷۰۰ نیرو در طرح زمستانه دماوند آماده‌باش هستند.

به گزارش ایرنا رضا طاهرخانی روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند افزود: این شهرستان در ۲ محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه قرار گرفته است و سالانه مسافران زیادی از این محورها تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تعطیلات بیش از ۲۰۰ هزار خودرو از محورهای هراز و فیروزکوه تردد می‌کنند گفت: آمار ثبت شده، نشان می‌دهد که این محور از پر حجم‌ترین محورهای استان تهران به شمار می‌رود.

فرماندار دماوند ادامه داد: می‌طلبد پیشگیری‌های لازم در فصل زمستان انجام شود و امروز برای نخستین بار طرح زمستانی به صورت شهرستانی در دماوند با همت عوامل ستاد مدیریت بحران اجرا شد.

آماده‌باش ۲۰۰ دستگاه خودرو و ۷۰۰ نیرو در طرح زمستانه دماوند

طاهرخانی تصریح کرد: ماشین‌آلات و نیروهای ستاد مدیریت بحران، آماده خدمت‌رسانی و امدادرسانی در مواقع بحرانی به همه آسیب‌دیدگان، مسافران و شهروندان در فصل برف و سرما هستند.

راهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در اولویت دولت قرار دارد

وی گفت: باید سختی‌ها را به جان بخریم تا همه کسانی که از محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند عبور می‌کنند، آرامش خاطر لازم را داشته باشند.

آماده‌باش ۲۰۰ دستگاه خودرو و ۷۰۰ نیرو در طرح زمستانه دماوند

فرماندار دماوند بیان کرد: در زمینه راهسازی و رفع نقاط حادثه‌خیر که در ادوار گذشته تصادفات دلخراشی در این نقاط رخ می‌داد، گام‌های مثبتی طی ۲ سال گذشته توسط دولت برداشته شده است و این موضوع در اولویت دولت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ۲ سال گذشته بحران‌هایی به صورت طبیعی داشتیم که با هوشیاری و آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران در کوتاه‌ترین زمان خدمات لازم به آسیب‌دیدگان ارائه شد و امیدواریم با روحیه جهادی و انقلابی خود بتوانیم خدمت‌گزاران شایسته‌ای برای مردم باشیم.

تقویت ناوگان برف‌روبی شهرداری دماوند در فصل زمستان

آماده‌باش ۲۰۰ دستگاه خودرو و ۷۰۰ نیرو در طرح زمستانه دماوند

شهردار دماوند هم در حاشیه برگزاری رزمایش طرح زمستانی ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان دماوند برف‌گیر است، شهر دماوند نیز از این موضوع مستثنی نیست.

مهدی رضایی‌مهر افزود: امسال برای اینکه بتوانیم خدمات شایسته‌ و مطلوبی به شهروندان عزیز دماوند ارائه دهیم، تعداد پنج خودرو جدید جهت برف‌روبی در معابر با عرض کم تهیه شده و دو دستگاه کامیون نیز در حال تجهیز است تا در زمان بارش برف به عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی در سطح شهر کمک کنند.

وی با بیان اینکه تعدادی از خودروهای شهرداری به تیغه برف‌روبی مجهز شده‌اند، گفت: تعدادی خودروهای سبک همچون بابکت مجهز شده‌اند تا در اسرع وقت بتوانند در سطح محلات عملیات برف‌روبی را انجام دهند.

رضایی‌مهر با اشاره به اینکه با توجه به برگزاری جلسات متعدد در شهرداری، پیش‌بینی‌های لازم برای زمستان امسال اتخاذ شده است، تصریح کرد: ذخیره‌سازی نمک برای فصل زمستان امسال انجام و کیسه‌ها و مخزن‌های نمک نیز برای خدمات‌رسانی هرچه سریع‌تر در هنگام بارش برف در سطح شهر جانمایی شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بتوانیم خدمات شایسته‌ای در فصل زمستان امسال به شهروندان گرامی شهر دماوند ارائه دهیم.

آغاز طرح زمستانه مدیریت بحران در شهرستان دماوند

اولین رزمایش تجمیعی شهرستان دماوند به منظور آماده‌سازی و ارزیابی وضعیت نیروی انسانی و ماشین‌آلات دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران با حضور جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های خدماتی، امدادی، انتظامی در مجموعه پیست اسکی شهر آبعلی برگزار شد.

رزمایش طرح زمستانه با هدف آمادگی و توانایی در مواقع بحرانی به خصوص در فصل زمستان و جهت آمادگی مقابله با پیامدهای برف و یخبندان در سطح شهرستان دماوند به ویژه ۲ محور پرتردد هراز و فیروزکوه اجرا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha