مدیرعامل شستا: معدن و پتروشیمی مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی است

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: بخش‌های مهمی نظیر معدن و پتروشیمی از مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی است که امیدواریم پس از مطالعات اولیه روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم.

ابراهیم بازیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه افزود: شستا در تلاش است تا بتواند در فرصت های سرمایه گذاری دارای مزیت در سراسر کشور حضور یابد و مزیت های مختلف در استان های کشور از جمله ارومیه در این راستا مورد مطالعه قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: ظرفیت های نهفته قابل توجهی در استان های مختلف از جمله آذربایجان غربی وجود دارد که باید شناسایی و شکوفا شود.

وی با اشاره به جدیت و علاقه‌مندی موجود در آذربایجان غربی برای جذب سرمایه اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مسوولان استانی، زمینه همکاری برای توسعه روزافزون این خطه از کشور فراهم شود.

مدیرعامل شستا، بخش معدن را از بخش‌های با ظرفیت در آذربایجان غربی عنوان کرد و ادامه داد: درصدد هستیم پس از مطالعات اولیه روی این مزیت، زمینه سرمایه گذاری شستا در این حوزه فراهم شود.

بازیان حوزه پتروشیمی را از دیگر مزیت های استان برشمرد و گفت: در این حوزه نیز می شود با انتقال خوراک و همچنین ظرفیت دریاچه ارومیه، در تولید پی‌وی‌سی فعالیت کرد.

وی افزود: مطالعات بر روی این بخش‌ها به سرعت انجام می‌شود که امیدواریم نتایج آن برای استان زمینه توسعه را فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha