۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84961680
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۱۴میلیارد ریال تخفیف مددکاری به بیماران نیازمند خراسان‌شمالی ارایه شد

بجنورد- ایرنا- مدیر مددکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۴ میلیارد ریال تخفیف مددکاری به یکهزار و ۲۲۶ بیمار نیازمند از ابتدای سالجاری تاکنون در بیمارستان های استان ارایه شد.

سیما پرستارطوسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته نیز ۳۲ میلیارد ریال تخفیف مددکاری به ۱۱ هزار و ۴۸۱ بیمار نیازمند در بیمارستان های استان ارایه شد که ۱۸میلیارد ریال آن مربوط به نیمه دوم سال بوده است.

وی افزود: تخفیف هزینه های درمان بیماران بستری و سرپایی، انجام مشاوره، ارایه خدمات به بیماران خاص، بیماران سوختگی و بیماران بستری در آی. سی. یو از جمله فعالیت های واحد مددکاری در بیمارستان ها است.

پرستارطوسی یادآور شد: حامیان و افرادی که می خواهند به بیماران نیازمند کمک کنند، برای ارایه حمایت های خود به موسسه بیمارستان های خراسان شمالی مراجعه کنند.

وی با اشاره نقش ویژه مددکاران در کمک به بیماران نیازمند، تصریح کرد: ارتباط و هم افزایی با بیمار و خانواده آنان برای دلگرمی و ارایه راهکار، همدلی با خانواده های متوفی و ارایه مشاوره حضوری از جمله فعالیت مددکاران است که موجب دلگرمی بیمار می شود.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

در این استان ۸۶۳ هزار نفری، ۳۶۰ پزشک عمومی و ۲۵۰ پزشک متخصص فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha