هزار و ۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان خراسان‌شمالی توزیع شد 

بجنورد- ایرنا- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط خیران به مناسبت دهه فاطمیه بین نیازمندان استان توزیع شد.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این بسته های نذری حاوی یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی است که در قالب طرح قربانی در نقاط شهری و روستایی استان توزیع شد.

وی افزود: سهمیه در نظر گرفته در شهرستان جاجرم ۱۰۰بسته، گرمه و شوقان ۱۰۰ بسته، شهرستان اسفراین ۱۷۵ بسته، فاروج ۱۸۰ بسته، شهر آشخانه ۴۰ بسته، شهر پیش قلعه ۴۰ بسته و شهرستان راز و جرگلان نیز ۱۲۰ بسته است.

حجت الاسلام پاکدامن ادامه داد: مابقی این سهمیه به کانون های روستایی و شهری شهرستان بجنورد اهدا شد که با توجه میزان همکاری و دقت رابطان کانون های مساجد توزیع شد.

وی تصریح کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش در قالب طرح همدلی که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، تاکنون بیش از ۱۸ هزار خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی بیان کرد: ۱۹ کانون فرهنگی و هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی خراسان شمالی به عنوان رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت کردند.

۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha