یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان خراسان‌شمالی توزیع شد

بجنورد-ایرنا- سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز در قالب طرح «همدلی عیدانه» به همت فعالان کانون های مساجد استان بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

تقی صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: یکهزار و ۲۰۰ بسته حمایتی حاوی یک و نیم کیلوگرم گوشت گوسفندی است که در آستانه عید سعید فطر با مشارکت و همیاری کانون های مساجد استان بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰ مرحله کمک مومنانه در استان انجام شده است افزود: این بسته های معیشتی اهدایی از سوی موسسه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه و به استان ارسال شده است.

صادقی گفت: سهمیه نیازمندان اسفراین و بام و صفی آباد ۱۴۲ بسته گوشت نذری، جاجرم ۱۳۱ بسته، راز و جرگلان ۱۰۰ بسته، شیروان ۱۴۴ بسته، فاروج ۱۰۰ بسته، گرمه ۱۰۲ بسته،‌ مانه و سملقان ۱۱۵ و بجنود ۳۶۵ بسته است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی اضافه کرد: این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت کانون های شبکه رابطین استان انجام گرفت.

وی افزود: در مراحل قبلی رزمایش فوق که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شده است بیش از ۲۱ هزار و ۶۰۰ خانواده از بسته های گوشت نذری خیرخواهانه بهره مند شدند.

۳۰ درصد شهروندان این استان زیر پوشش نهادهای حمایتی هستند و این جامعه هدف نیازمند توجه بیشتر است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha