۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84963009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسالت علم‌آموزی و مطالبه‌گری دانشجویان گره‌گشای مشکلات جامعه است

سنندج- ایرنا- رییس کل دادگستری کردستان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، رسالت علم‌آموزی، مطالبه گری و نقش آفرینی دانشجویان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی گره‌گشای مشکلات جامعه است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی روز سه‌شنبه به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو، خطاب به دانشجویان اظهار داشت: در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، چشم امید ملت و رهبری حکیم انقلاب به فکر و ذهن و قلم شما افسران جنگ نرم کشورمان است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهیدان والامقام به ویژه شهدای دانشجو و تبریک این روز به دانشجویان همیشه سربلند کشورمان، بر نقش مهم و ارزنده‌شان در سرافرازی و روشنی فردای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

رییس کل دادگستری کردستان در پایان گفت: اینجانب روز دانشجو را به عموم دانشجویان عزیز و فرهیخته استان کردستان و سراسر کشور تبریک گفته و امیدوارم با همت و عزم جامعه دانشگاهی، شاهد بالندگی و اعتلای روزافزون ایران اسلامی باشیم.

۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ سه دانشجو به نام احمد قندچی، آذر (مهدی) شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا در دانشکده فنی دانشگاه تهران و حین اعتراض دانشجویی نسبت به برقراری مجدد روابط ایران با انگلیس و ورود قریب الوقوع ریچارد نیکسون معاون وقت رییس جمهور آمریکا به ایران به ضرب گلوله نظامیان رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha