تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تصویب ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور به این استان در بخش عمرانی گفت: از این میزان ۲ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گزارش ایرنا، یاسر رهبردین عصر سه‌شنبه در جلسه سمینار فرمانداران آذربایجان غربی افزود: بخشی از اعتبارات هم به شهرستان‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی اضافه کرد: فرمانداران پیگیر اجرای مصوبات سفر رییس جمهور و سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به تسریع در روند احیای دریاچه ارومیه اشاره کرد و ادامه داد: فرمانداران با توجه به ابلاغ اعتبارات مربوط به دریاچه ارومیه، با ساماندهی و مدیریت امور مرتبط، اهتمام جدی برای احیای این دریاچه داشته باشند.

رهبردین با اشاره به اهمیت طرح هر روستا یک محصول اظهار کرد: با احصای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مناطق مختلف استان، فرمانداران در مسیر تکمیل چرخه‌های تولید و برندسازی برای شهرها و روستاهای آذربایجان غربی گام بردارند.

وی تاکید کرد: فرمانداران با برنامه ریزی برای افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی در سطح شهرها و روستاها برای دهه فجر باشکوه آماده شوند.

تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی

توجه به بهبود معیشت، اشتغال زایی و محرومیت زدایی، اولویت دولت است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: توجه به بهبود معیشت، اشتغال زایی و محرومیت زدایی اولویت نخست فرمانداران در شهرستان‌ها باشد.

جواد کرمی افزود: فرمانداران با آغوش باز پیگیر تامین مطالبات بحق مردم و جبران عقب افتادگی‌ها در سطح شهرستان‌های استان باشند تا اهداف عالیه نظام را در آذربایجان غربی پیاده سازیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی بر پیگیری احیای واحدهای راکد تولیدی نیز تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان های استان توسط فرمانداران برای جذب سرمایه گذار شناسایی و معرفی شود.

کرمی همچنین به اهمیت توسعه بخش های کشاورزی و معدن آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: بهره برداری از معادن به عنوان پیشران توسعه استان و شهرستان‌ها مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی است که از سوی فرمانداران باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی با گلایه از عملکرد برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات و حمایت از توسعه استان، افزود: فرمانداران بر عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات به مردم و واحدهای تولیدی، نظارت جدی داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha