۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبر: 84965422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار مرکزی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت

۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبر: 84965422
استاندار مرکزی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی با صدور پیامی درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی دولت سیزدهم و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

«فرزاد مخلص الائمه» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز جمعه به ایرنا استان مرکزی ارسال شد، آورده است: درگذشت فرزند برومند و پرتلاش ملت ایران و یادگار دوران دفاع مقدس سردار مهندس رستم قاسمی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

استاندار مرکزی در این پیام گفته‌ است: همکاری و دوستی در عرصه‌های مختلف با آن برادر انقلابی در بیش از بیست سال گذشته برای اینجانب همواره مایه افتخار بوده است.

مخلص الائمه در این پیام خاطرنشان کرده‌ است: بدون تردید مجاهدت‌های ایشان در طول سال‌های دفاع مقدس به عنوان رزمنده‌ای پرتلاش و پس از آن در عرصه پیشرفت و سازندگی کشور و پاسداری از آرمان‌های انقلابی و ملی و خدمت به نظام و رهبری در حوزه‌های ملی و بین‌المللی در یاد و حافظه مردم قدرشناس ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

وی این مصیبت را به مردم شریف ایران، خانواده و دوستداران و همرزمان آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و هم نشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرده است.

«رستم قاسمی» وزیر پیشین راه و شهرسازی بعد از تحمل یک دوره بیماری، صبح دیروز - پنجشنبه - درگذشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha