۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84966254
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عضو شورای شهر: همدان چهار مسیر پرترافیک و حادثه خیز دارد

همدان- ایرنا- رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان گفت: چهار مسیر پرترافیک و حادثه خیز در سطح این شهر وجود دارد که شورا درصدد ایمن‌سازی و رفع نواقص آن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا «مهدی حیدری» روز شنبه در کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان اظهار داشت: میدان بیمه، میدان سیزده آبان (میدان پیشاهنگی)، میدان مدرس و تقاطع غیرهمسطح بهشت (چهارراه بابک) چهار مسیر حادثه خیز و پرترافیک است که در حال بررسی کارشناسانه در راستای ایمن‌سازی این مسیرها هستیم.

وی با اشاره به مشکلات ترافیکی میدان مدرس، گفت: مطالعات طرح تقاطع در این میدان پرتردد انجام شده و در صحن شورا مورد بررسی لازم قرار خواهد گرفت.

حیدری اضافه کرد: در اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح میدان مدرس باید کاستی‌های موجود را در کمیته تخصصی حمل و نقل و ترافیک مرکز مطالعات به دقت بررسی کنیم و در بودجه سال آینده منظور شود.

وی به بحران ترافیک در میدان آرامگاه بوعلی اشاره کرد و افزود: در بیشتر ساعات روز میدان آرامگاه بوعلی با ترافیک سنگین مواجه است که با توجه به تاریخی بودن این محوطه نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

حیدری بیان کرد: همه ما در مقابل معضل ترافیک شهر مسئول هستیم و باید در راستای رفع آن اقدام کنیم بنابراین از مدیریت شهری انتظار می‌رود تا در بودجه سال آینده، حل مشکل ترافیک جزو اولویت‌ها قرار بگیرد.

عضو شورای شهر: همدان چهار مسیر پرترافیک و حادثه خیز دارد

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: امروزه یکی از موارد مهم طرح‌های عمرانی بهبود اصلاح مباحث حمل و نقل و ترافیک شهری است و نقاط پرترافیک شهر باید احصا و در راستای تحقق آن‌ها اقدام شود.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از روند اجرای ۲ طرح نیمه تمام تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی و غدیر، افزود: این طرحها مربوط به دوره‌های چهارم و پنجم شورای شهر است که باید با اهتمام ویژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

حیدری با تاکید بر اینکه طرح بزرگ ترافیکی برای بودجه سال آینده تدوین شود، گفت: انتظار ما تدوین طرحی اثرگذار در این حوزه است تا بتواند در سطح جامعه بیشترین تاثیر را داشته باشد.

ترافیک یکی از مشکلات اصلی شهروندان همدانی است که در سال های اخیر انتقادهای فراوانی را به دنبال داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha