لوله ‌کشی گاز منازل مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی رایگان شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: لوله کشی گاز منزل مددجویان زیر پوشش این نهاد بر اساس تفاهم‌نامه‌ با شرکت گاز رایگان شد.

مجید الهی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام در راستای انجام مسوولیت اجتماعی و بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران و با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات موثر و کارآمد در جهت ترویج فرهنگ احسان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در مجموع هزار و ۹۹۹ خانوار از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی به شرکت گاز معرفی شده اند که در مرحله اول ۴۷۶ خانوار و در مرحله دوم این طرح هزار و ۵۲۳ خانوار مددجو بر اساس کد ملی و آدرس گازرسانی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم نامه مذکور مددجویان واجد شرایط توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به شرکت گاز معرفی و در صورت عدم وجود سابقه اشتراک قبلی، انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد، عملیات اجرایی و لوله کشی داخل منازل انجام خواهد شد.

این تفاهم نامه از مصوبات سفر ریاست جمهور به خراسان شمالی است که بر اساس آن لوله کشی داخلی گاز منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و در سقف مصوب به صورت رایگان انجام می‌شود.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون و ۱۱ نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha