دشان: پیش‌نیاز پیروزی قلب بزرگ و شجاعت است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از پیروزی در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی برابر انگلیس گفت: با قلبمان بازی کردیم و شجاعت لازم را برای پیروزی در این دیدار داشتیم.

به گزارش ایرنا، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در نشست خبری با بیان اینکه فرانسه و انگلیس در مرحله یک‌چهارم نهایی یک بازی با کیفیت را ارائه کردند گفت: ۲ تیم در یک سطح فنی بالا قرار داشتند و آنچه که موجب پیروزی تیم فرانسه شد آمادگی ذهنی بود. باور دارم که برای رسیدن به موفقیت باید قلب بزرگ و شجاعت داشت.

دشان با بیان اینکه در دقایق پایانی بازی فرانسه خوش‌شانس بودیم افزود: ما ۲ پنالتی به حریف دادیم و خوش‌شانس بودیم که هری کین پنالتی خود را خراب کرد. یک بازی دیگر تا رسیدن به دیدار نهایی فاصله داریم. باید در برابر مراکشی قرار بگیریم که تیم‌های نامدار اسپانیا و پرتغال را حذف کرد. شاگردان ولید الرکراکی نشان دادند چه تیم با کیفیتی هستند.

سرمربی تیم ملی فرانسه با تمجید از عملکرد نماینده آفریقا گفت:‌ شاید کسی پیش‌بینی نمی‌کرد که این تیم راهی نیمه‌نهایی شود اما آنان توانایی و شایستگی خود را نشان داده و به همین خاطر بازی سختی خواهیم داشت. بازی برابر مراکش را بسیار جدی می‌گیریم فعلا از پیروزی برابر انگلیس و صعود به نیمه نهایی لذت می بریم.

تیم ملی فرانسه شب گذشته (شنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتبال موفق شد تیم ملی انگلیس را با نتیجه ۲ بر یک شکست داده و به جمع چهار تیم پایانی برسد.

تیم ملی فرانسه روز چهارشنبه (۲۳ آذر) از ساعت ۲۲:۳۰ در دیدار حساس مرحله نیمه نهایی جام جهانی باید به مصاف مراکش برود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha