۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84967822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای شهرکرد و بلداجی به ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقرار توده هوای سرد در استان گفت: صبح روز دوشنبه شهرکرد و بلداجی با ۹ درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

معصومه نوروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سایر مناطق استان نیز صبح سردی را تجربه کردند و این توده هوای سرد تا پایان هفته در استان استقرار دارد.

وی ادامه داد: اگرچه از روز سه‌شنبه دمای هوا در استان گرمتر می‌شود اما به‌گونه‌ای نیست که مردم آن را احساس کنند و همچنان دمای احساسی در استان سرد است.

نوروزی همچنین از ورود یک سامانه بارشی به استان از روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: این سامانه در روز سه‌شنبه چندان قوی نیست اما از روز چهارشنبه تا پایان هفته از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این سامانه در بسیاری از نقاط استان موجب بارش برف و باران می‌شود.

به گزارش ایرنا، بارش‌های سال آبی جاری ( اول مهر تا ۱۴ آذر) چهارمحال و بختیاری ۱۵۰ میلیمتر گزارش شده است و بنا بر اعلام هواشناسی، بارش‌های پاییز امسال استان به حد نرمال خود می‌رسد.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha