پیشگویی باورنکردنی اتوئو در مورد مراکش

تهران- ایرنا- ساموئل اتوئو چند روز قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از شگفتی سازی مراکش در این جام و راهیابی این تیم به فینال خبر داده بود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، مراکش به‌عنوان تنها نماینده آفریقا در جام جهانی، قدم به مرحله نیمه‌نهایی نهاده و می‌رود تا برای راهیابی به فینال، فرانسه را هم از پیش رو بردارد.

شگفتی‌سازی این تیم آفریقایی که همگان را متعجب و متحیر کرده، در روزهای پیش از شروع جام جهانی، توسط ساموئل اتوئو بازیکن سابق و رئیس کنونی فدراسیون فوتبال کامرون پیش‌بینی‌شده بود.

وی در ابتدای نوامبر، در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد تا از پیش‌بینی خود درباره تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی و دو تیم صعود کرده به مرحله فینال بگوید. اگرچه او درباره برخی تیم‌ها اشتباه کرد؛ اما یک پیش‌بینی تکان‌دهنده‌ داشت که از شگفتی جام جهانی پرده برداشت.

اتوئو علاوه بر اینکه تأکید کرد عملکرد تیم ملی مراکش برای همه ساکنان سیاره زمین غافلگیرکننده خواهد بود، حدس زد که مراکشی‌ها علاوه بر اینکه به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسند (چیزی که همین چند هفته پیش حتی برای هواداران شیرهای اطلس هم گمان نمی‌رفت) بلکه هشدار داد که آفریقایی‌ها در راه خود تیم‌های پرتغال، اسپانیا را در یک‌چهارم و فرانسه را در نیمه‌نهایی حذف خواهند کرد.

تیم های مراکش و فرانسه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر،‌ چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha