۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84969449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین‌لرزه موجب ترک‌خوردگی برخی منازل روستایی بشرویه شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: پس از بررسی‌های شبانه مشخص شد که زلزله ۵.۴ ریشتری در بشرویه، تلفات جانی و منزل تخریبی نداشت اما دیوار برخی خانه‌های روستایی ترک خورده و شیشه‌ها شکسته شده است.

محمد آخوندی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۶ گروه ارزیاب به منظور برآورد خسارت‌های احتمالی جانی و مالی در اسرع وقت به منطقه زلزله‌زده اعزام شدند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه زلزله در منطقه ارسک بشرویه رخ داده روستاهای کرند، خانیکو، میرآباد، محمدآباد ،عشق آباد و نیگنان نیز در حد جزئی دچار خسارت شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: علاوه بر تیم‌های ارزیاب، اکیپ‌های اورژانس و راهداری نیز در مناطق روستایی حاضر شدند که خوشبختانه خسارت جانی یا زیربنایی و تخریبی گزارش نشده است.

وی عنوان کرد: از آنجایی که یکی از همکاران فرمانداری در حین زلزله بلافاصله تماس تلفنی برقرار کرد، قبل از ثبت زلزله در سایت زلزله‌نگاری، از طریق بی سیم شبکه امدادی استان به منطقه اعزام شد.

آخوندی یادآور شد: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان در منطقه حاضر شده تا بر وضعیت مردم و اسکان اضطراری نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حالت آماده‌باش قرار داریم، گفت: اگر لازم باشد اردوگاه اسکان آماده شده یا اینکه مردم در حسینیه‌ها یا سوله‌ها اسکان داده خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha