برگزاری اردوی راهیان نور زمینه‌ساز پیشرفت و عزت کشور است

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برگزاری اردوی راهیان نور یکی از راه‌های ارتباطی قوی برای ریل‌گذاری در مسیر پیشرفت و عزت کشور است و به‌همین دلیل توجه به آن در اولویت‌ دولت سیزدهم قرار دارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سیدعلی مهاجر در مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزی از بندرترکمن به مناطق عملیاتی جنوب کشور افزود: دشمن با بهره‌گیری از ابزار رسانه‌ای خود تلاش می‌کند دستاورد گرانقدر دفاع مقدس را کمرنگ جلوه دهد ولی مردم ایران با بصیرت مثال‌زدنی ادامه دهنده راه و روش شهدا خواهند بود.

وی به اهمیت تاسیس بسیج و نقش آن در انقلاب اسلامی و الگو شدن آن در کشورهای منطقه برای مقابله با استکبار اشاره کرد و گفت: به برکت این نهاد مردمی و جانفشانی شهدا در هشت سال جنگ نابرابر، پیروز میدان شدیم و داعش که از سوی کشورهای زیادی پشتیبانی می‌شد و توانسته بود ۹۵ درصد خاک کشور سوریه را هم به تصرف خود درآورد، با بهره‌گیری از الگوی بسیج و انسجام حشدالشعبی، فاطمیون و زینبیون، از این کشور به بیرون رانده شد.

وی تاکید کرد: باید بیش از گذشته مراقب باشیم تا از گزند توطئه دشمن مصون بمانیم.

مهاجر با تاکید بر بهره‌گیری از کاروان راهیان نور در انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان، گفت: اجرای این طرح مرور تاریخ دفاع جانانه جوانان این مرز و بوم و یادآور دورانی است که تن در برابر تانک دشمنان ایستاد و یک وجب از خاک این مرز و بوم را واگذار نکرد.

وی ادامه داد: امسال از استان گلستان بیش از ۵ هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد که از این جمعیت ۲ هزار و ۸۰۰ نفر دانش آموز، هزار و ۸۰۰ نفر سایر اقشار و ۶۰۰ نفر دانشجو هستند.

در مراسم بدرقه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان بندرترکمن، جمعی از مسوولان دستگاه‌های محلی از جمله امام جمعه، مدیرکل آموزش و پرورش، معاون اجرایی سپاه نینوا و رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان گلستان شرکت داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha