۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84969700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برف و باران بسیاری از نقاط چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به این استان گفت: این سامانه که در حال حاضر با بارش خفیف برف در کوهرنگ فعالیت خود را آغاز کرده است تا اوایل هفته آینده به تناوب منجر به بارش برف و باران در بسیاری از نقاط استان می‌شود.

معصومه نوروزی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت بارش‌ها در روز چهارشنبه برای کوهرنگ و در روز پنجشنبه برای اردل، بخش‌هایی از کیار، غرب فارسان و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با اعلام هشدار زرد هواشناسی برای استان، ادامه داد: این سامانه بارشی به صورت کم و بیش تا روز یکشنبه هفته آینده در استان فعال است و اگرچه شدت آن برای شهرکرد، بروجن و مناطق شرقی استان کم است اما شرایط برای بارش برف در شهرکرد مساعد است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری به نوسانات دما در استان نیز اشاره کرد و گفت: برای روزهای آینده تغییر محسوسی در وضعیت دماها رخ نمی‌دهد هرچند توده هوای سرد در استان همچنان استقرار دارد و دمای احساسی در استان سرد است.

نوروزی خاطرنشان کرد: صبح روز چهارشنبه بلداجی با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان گزارش شد و دمای شهرکرد یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسید.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha