۲۶ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85000154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسمان چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت آینده برفی و بارانی است

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: یک سامانه بارشی روز سه‌شنبه شرایط جوی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در بسیاری از نقاط استان به بارش برف و باران منجر می‌شود.

معصومه نوروزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه اواخر وقت سه‌شنبه از استان خارج می‌شود و برای صبح چهارشنبه کاهش دما و شکل‌گیری پدیده مه‌گرفتگی انتظار می‌رود شدت بارش‌ها برای لردگان، خانمیرزا، فلارد، بخش‌هایی از کیار، اردل و بروجن است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اعلام هشدار سطح زرد در استان، خاطرنشان کرد: چنانچه نقش‌های پیش‌یابی گویای شدت بالای بارش‌ها باشد هشدار سطح نارنجی نیز صادر می‌شود اما همچنان به مردم استان توصیه می‌شود تا در روز سه شنبه از ترددهای غیرضرور در محورهای ارتباطی استان خودداری کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

نوروزی افزود: صبح دوشنبه دمای شهرکرد هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد و بن با ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه استان ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha