دوره آموزشی مهارت‌های حوزه پرستاری منطقه ۳ کشور در کرمانشاه آغاز بکار کرد + فیلم

کرمانشاه - ایرنا - دوره آموزشی توسعه مهارت‌های عمومی و اختصاصی حوزه پرستاری منطقه آمایشی ۳ کشور با عنوان «مدیریت و رهبری اثر بخش در پرستاری» امروز، چهارشنبه در کرمانشاه آغاز بکار کرد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این دوره آموزشی که با همکاری معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود، ۱۵۰ نفر از مدیران پرستاری منطقه سه کشور ( کرمانشاه، همدان، ایلام و اسدآباد) و بیمارستان امام علی {ع) کرمانشاه به عنوان بیمارستان الگوی این منطقه حضور دارند که زیر نظر ۱۵ نفر از مدرسان وزارت بهداشت در زمینه سیاست گذاری و سیاست های کلان وزارت بهداشت آموزش های لازم را فرامی‌گیرند.

دکتر «رضا پورمیرزا» افزود: در این گردهمایی آموزشی سیاستگذاری های جدید در سطح وزارت بهداشت، مدیریت اخلاق مدار در بیمارستان ها، مباحث ایمنی، مدیریت بحران با رویکردهای جدید در سطح بیمارستان ها با تاکید بر ایمنی سازه ای و ایمنی غیرسازه ای، مدیریت سازمانی نوین در بیمارستان ها و رفتار سازمانی به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این پودمان را ارتقای توان مدیریتی مدیران بیمارستانی در رشته تخصصی پرستاری برای افزایش سطح خدمات پرستاری ارایه شده به مراجعان عنوان کرد و گفت: مباحثی چون مهارت های تصمیم گیری، مفاهیم مربوط با برنامه استراتژیک، تدوین برنامه عملیاتی ، مدیریت فرآیندهای بیمارستانی،مدیریت جامع حاد و اورژانس، مراقبت های عمومی بالینی و خدمات سرپایی و برنامه ریزی در کنترل، نظارت و ارزیابی نیز در این گردهمایی تدریس خواهد شد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه یادآور شد: در این دوره آموزشی که به مدت سه روز در هتل پارسیان کرمانشاه ادمه خواهد شد پنل های پرسش و پاسخ نیز برای شرکت کنندگان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، هم اینک پنج هزار و ۷۰۰ پرستار در بخش های دولتی و غیردولتی و دانشگاهی در قالب ۲۵ بیمارستان در استان کرمانشاه در حال فعالیت و ارایه خدمت به مراجعه کنندگان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha