۲ هزار میلیارد تومان پروژه حوزه بهداشت و درمان کرمانشاه در حال اجرا است

کرمانشاه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان در استان کرمانشاه غیرفعال نیست، گفت: اکنون ۲ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه بهداشت و درمان در سطح کرمانشاه در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر «قباد محمدی» عصر پنجشنبه در مراسم روز پرستار که با حضور «عباس عبادی» معاون پرستاری وزارت بهداشت در سرسرای بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب برگزار شد؛ از راه‌اندازی مجتمع عالی آموزشی سلامت شهرستان اسلام‌آبادغرب خبر داد و افزود: این مجتمع آموزشی از بهمن ماه دانشجو در رشته های مختلفی مانند پرستاری، بیهوشی، اتاق عمل و دیگر رشته را می پذیرد.

وی همچنین گفت: روند بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل است و با با پنج، ۶ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تجهیز در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

محمدی همچنین از افتتاح مرکز درمان شبانه روزی بخش حمیل خبر داد و گفت: این مرکز امروز با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت افتتاح شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش همچنین از راه اندازی مجدد درمانگاه بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با ۱۵ میلیارد تومان، خرید یک دستگاه ام آی آر برای این بیمارستان به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در حال مهیا کردن و تجهیز اتاق این دستگاه ام آی آر هستیم.

عملیات ساخت بیمارستان دالاهو بزودی شروع می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اعلام پروژه های در دست اجرای حوزه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب گفت: مرکز درمانی در شرف آباد، شهریار شهر و یک مرکز فوریت های پزشکی در این شهرستان شروع شده است.

محمدی همچنین با بیان اینکه کار ساخت بیمارستان دالاهو در این منطقه نیز شروع شده است، افزود: وزارت بهداشت و درمان شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم و پایداری در مقابل توطئه دشمنان است.

دشمنان مردم ایران را تحریم کرده‌اند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم دارویی و پزشکی ایران توسط استکبار جهانی گفت: آنها که شعار حقوق بشر می دهند دروغ می گویند، آنها می دانند ما این لوازم پزشکی و دارویی را برای مردم می خواهیم، برای بیماران صعب العلاج ، بیماران خاص پس چرا این دارو ها را تحریم کردند.

محمدی بیان داشت: دشمنان در واقع ملت ما را تحریم کردند، با بلوکه کردن پول داروهای ما اجازه خرید دارو به ما نمی دهند، هزینه تجهزات پزشکی برای ما بسیار افزایش دادند و آنان دروغ می گویند نه تنها دولت ما را تحریم کردند بلکه مردم و ملت ما را نیز تحریم کردند.

وی در پایان پرستاری را جزو مهربانترین شغل های جهان دانست و بیان داشت: امیدواریم با برقراری طرح تعرفه خدمات پرستاری تا حدی به معیشت آنان کمک شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از پرستاران و کارکنان خدمات درمانی مراکز درمانی اسلام آباد غرب و دالاهو تجلیل شد.

همچنین پس از این مراسم مرکز درمانی شبانه روزی بخش حمیل با حضور عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت و مجتبی بخشی پور نماینده مردم شهرستان های اسلام آباد غرب و دلاهو افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha