۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰
کد خبر: 84970287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۶۹ کیلو تریاک در کرمان توقیف شد

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰
کد خبر: 84970287
۳۶۹ کیلو تریاک در کرمان توقیف شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۳۶۹ کیلوگرم تریاک دپو شده در یک منزل در این شهر قبل از بارگیری در ۲ دستگاه خودروی سواری، توقیف شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار"عبدالرضا ناظری" گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور با انجام اقدامات اطلاعاتی از دپوی محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل واقع در یکی از نقاط شهر کرمان مطلع و به سرعت پیگیر این خبر شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران این یگان با همکاری ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ در بازرسی از منزل مورد نظر ۳۶۹ کیلو تریاک کشف و یک متهم را درست در لحظه بارگیری این محموله درون ۲ دستگاه خودروی سواری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: اشرافیت اطلاعاتی مولفه بسیار مهمی است که وسعت عملیات های تکاوران پلیس را از عمق کویر و نقاط صعب العبور به دل شهرها و مناطق روستایی می کشاند و همچون این عملیات، غافلگیری سوداگران مرگ را رقم می زند.

شرایط جغرافیایی استان کرمان با داشتن یکهزار و ۶۰۰ کیلومتر مرز مشترک با سه استان مرزی و تردد ۶۰ درصد مواد مخدر وارد شده به کشور از مسیرهای این استان، همه و همه ویژگی های این استان را در امر مبارزه با مواد مخدر خاص کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha