۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 84970571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 نمایشگاه اسناد همکاری های ایران و ارمنستان در دانشگاه چمران اهواز گشایش یافت

اهواز - ایرنا - نمایشگاه اسناد همکاری های ایران و ارمنستان در دوره قاجار بر اساس اسناد موزه ماتناداران شهر ایروان در این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، منصور کوهی رستمی رئیس کتابخانه، مرکز اطلاع رسانی و اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز عصر چهارشنبه در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه در محل بخش مرجع این کتابخانه به خبرنگاران گفت:اسناد یاد شده از سوی آواگیان سفیر کشور جمهوری ارمنستان به دانشگاه شهید چمران اهواز اهدا شده که برای بازدید علاقه مندان در این کتابخانه به نمایش درآمده است.

وی ادامه داد: همکاری با آرشیو ملی و موزه کشور جمهوری ارمنستان، انجام پژوهش های مشترک و بهره گیری از توان علمی استادان دانشگاه های شهید چمران اهواز و دانشگاه دولتی ایروان برای انجام تحقیقات از دیگر مسایل طرح شده در این بازدید بود. همچنین سفیر ارمنستان خواستار حضور کارشناسان حوزه اسناد کتابخانه دانشگاه شهید چمران اهواز در آرشیو ملی و موزه این کشور شد.

بازدید از موزه علوم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز و مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان(آزفا)، برگزاری نشست مشترک سفیر کشور ارمنستان و هیئت همراه با اعضای هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه شهید چمران اهواز از دیگر برنامه های سفر سفیر جمهوری ارمنستان به خوزستان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha