عتباتی: سازمان اموال تملیکی برای محرومت زدایی وارد میدان شود

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه محرومیت زدایی و کمک به مناطق محروم و دور افتاده دغدغه دستگاه قضایی است، گفت: از ظرفیت سازمان اموال تملیکی در محرومیت زدایی و رفع مشکلات مناطق محروم استفاده شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی در جلسه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مناطق محروم با اشاره به بازدید انجام شده از انبار سازمان تملیکی، اظهار کرد: با بازدیدهایی که از سازمان اموال تملیکی صورت گرفت و ملاحظه کالاهای توقیفی در انبارهای این سازمان، باید این اموال و بخشی از تولید دارایی‌ها در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مناطق محروم و دور افتاده استان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام خمیتی (ره) برای کمک به مناطق کم برخوردار استان وارد عمل شوند، افزود: امیدواریم با همدلی و هم افزایی مجموعه‌های دلسوز مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‌های موجود برای هدایت اموال موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی برای توسعه استان بهره برد.

عتباتی با اشاره به معدوم کردن اموال موجود در انبارهای اموال تملیکی به دلیل گذشت تاریخ مصرف بسیاری از اموال، اضافه کرد: این مورد همان خسارت به بیت المال است که در همین راستا پیشنهاد می‌شود تا کارگروهی برای استفاده از ظرفیت‌های این سازمان تشکیل شود.

محرومیت زدایی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

دادستان مرکزی ارومیه نیز در این جلسه با بیان اینکه محرومیت زدایی از حاشیه شهرها و روستاها باید مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود: محرومیت زدایی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

حسین مجیدی ادامه داد: در بحث کمک به محرومیت زدایی می بایست جامعه هدف مشخص باشد تا بتوان امکانات موجود را به سمت آنها هدایت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha