معاون قرارگاه جهاد سازندگی سپاه: کمک به دامداران زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است

سمنان - ایرنا- معاون هماهنگ کنننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم یاری و مردم داری رمز رونق و پیشرفت کشور محسوب می‌شود، گفت: کمک به دامداران در قالب رزمایش جهادی، پیشرفت اقتصادی را به همراه دارد و باید همواره مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ‌دوم ضیاالدین حزنی روز پنجشنبه در همایش آغاز رزمایش جهادی دامپزشکی استان سمنان سالن اجتماعات ساختمان شماره ۲ جهادی کشاورزی استان سمنان افزود: دامداران همیشه وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند و مردم‌داری و مردم‌یاری وظیفه مسوولان است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم یک پاداش و مدال برای مسوولان است، ادامه داد: قرارگاه بسیج سازندگی با همه توان آماده همکاری و خدمت‌رسانی به همه بخش‌ها و دستگاه‌ها است.

معاون هماهنگ کنننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم، گنج‌های پنهان کشور و همه افرادی که در مسیر خدمت به جامعه از بسیجیان حمایت و با این بخش همراهی می کنند، بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه همه مشکلات کشور توسط خود مردم و در داخل کشور قابل حل است، افزود: مجموعه سپاه و بسیج از ابتدا در کنار مردم بوده‌اند و از مردم بودن و برای مردم بودن مایه افتخار آنهاست، از این رو در همه حوادث از جمله سیل و زلزله در کنار مردم هستند و در این حوادث مجموعه سپاه جزو نخستین نهادهایی بوده که در منطقه حاضر شده و آخرین نهاد هم بوده که از منطقه خارج شده است.

معاون هماهنگ کنننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید در راستای خدمت به مستضفعان و محرومان تلاش کرد و مردم باید از میز و منصب مسوولان نفع ببرند.

برنامه‌ریزی مقابله با ۶ بیماری مشترک انسان و دام

همچنین رییس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه رزمایش جهادی دامپزشکی جلوه‌ای از تفکر جهادی برای خدمت رسانی بوده است، گفت: به دنبال نهادینه کردن کار جهادی برای خدمت رسانی به مناطق کم برخودار هستیم.

معاون قرارگاه جهاد سازندگی سپاه: کمک به دامداران زمینه‌ساز پیشرفت اقتصادی کشور است

سیدمحمد آقامیری افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان دامپزشکی پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام بوده و برنامه ریزی و اقدام‌های موثری در این حوزه در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه ۶ بیماری مشترک انسان و دام برای مقابله مشخص شده است، ادامه داد: در هشت ماه امسال ۳۸ درصد میزان واکسیناسیون دام در کشور افزایش داشته است.

رییس سازمان دامپزشکی تصریح کرد: همه توان و امکانات برای مقابله با بیماری‌ها و آموزش و ترویج بهداشت دام به کار گرفته شد و اولویت پیشگیری این بیماری‌ها با برگزاری رزمایش‌ها است.

حضور ۳۰۰ جهادگر در رزمایش جهادگران دامپزشکی استان سمنان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان نیز با بیان اینکه ۴۸ منطقه برای خدمت رسانی در این رزمایش مشخص شده است، گفت: ۱۰۰ تیم متشکل از ۳۰۰ نفر در رزمایش جهادگران دامپزشکی به دامداران خدمت‌رسانی خواهند کرد.

حمیدرضا حسینی با بیان اینکه رزمایش در چهار عرصه برگزار خواهد شد، افزود: این رزمایش در حوزه ویزیت رایگان دام، واکسیناسیون دام، سمپاشی اماکن دامی و آموزش ترویج به دامداران از ۲۴ الی ۲۵ آذر ماه در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین آغاز رزمایش جهادی دامپزشکی استان سمنان سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسوولان و گروه‌های جهادی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha