استاندار خراسان‌شمالی خواستار تسریع طرح توسعه پتروشیمی بجنورد شد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی در دیدار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان طرح توسعه پتروشیمی خراسان و انتقال پساب این مجتمع را در اولویت قرار دهد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد در این دیدار اظهار کرد: طرح توسعه پتروشیمی و انتقال پساب آن توسط سازمان تامین اجتماعی باید به صورت جدی برای مردم شفاف شود.

وی تصریح کرد: طرح توسعه این مجتمع صنعتی از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم که این امر به زودی محقق شود.

طرح توسعه پتروشیمی خراسان برای تکمیل زنجیره این واحد صنعتی در قالب طرح جی. تی. پی. پی در سال ۹۴ با حضور وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کلنگ زنی شد که به دلیل نامعلومی پس از واگذاری این مجتمع به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) به مرحله اجرا نرسید و با وجود وعده مسوولان این شرکت برای اجرای طرح توسعه اما همچنان اجرایی نشده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه به مشکلات بیمه ای قالیبافان اشاره کرد و افزود: حل مشکل بیمه قالیبافان استان الزامی و مطالبه هنرمندان قالیبافت این خطه است.

وی ادامه داد: خراسان شمالی باید به عنوان یک استان مستقل در اجرای برنامه های سازمان تامین اجتماعی کشور دیده شود و شهرستان‌های این استان نیازمند بخش درمانی مستقل و افزایش تعداد تخت های بیمارستانی هستند که این موضوع باید مورد بازنگری مجدد قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در سفر عصر پنجشنبه به خراسان شمالی از درمانگاه تامین اجتماعی اسفراین بازدید و سپس با نماینده ولی فقیه استان دیدار و امروز جمعه نیز از طرح های شهرستان شیروان بازدید کرد.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که از مجموع این تعداد ۴۴ درصد آن در روستا سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha