۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84971855
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست سنگین «زارع‌باتری سنندج» مقابل «ملوان بندر انزلی»

سنندج- ایرنا- تیم «زارع‌باتری سنندج» در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، میزبان «ملوان بندرانزلی» بود که با سه گل مغلوب این تیم شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بانوان فوتبالیست سنندجی امروز جمعه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، در ورزشگاه ملک‌نیای سنندج میزبان ملوان بندر انزلی بودند که در پایان با نتیجه سه بر صفر، بازی را به حریف خود واگذار کردند.

گل‌های این مسابقه را فروغ موری در دقیقه ۳۰، صفورا جعفری در دقیقه ۴۸ و رقیه شهبازی در دقیقه ۹۵ بازی به ثمر رساندند و زارع باتری باز هم مزه تلخ شکست را تجربه کرد.

تیم زارع باتری سنندج اکنون با ۲ بُرد، ۲ مساوی و چهار باخت و هشت امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور قرار دارد.

شهرداری سیرجان با ۲۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و خاتون بم هم با ۲۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

تیم زارع باتری سنندج جمعه دوم دی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، به مصاف شهرداری سیرجان خواهد رفت.

شهرداری سیرجان، خاتون بم، بانوان سپاهان، پالایش گاز ایلام، بانوان ملوان، زارع‌باتری سنندج، ایساتیس کران فارس، پیکان البرز، کیان نیشابور و بادرود تهران تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha