۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84972257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰۰ تن شن و نمک برای پیشگیری از لغزندگی معبرهای شهرکرد آماده شد

شهرکرد- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: یک‌هزار و ۱۰۰ تن شن و نمک برای پیشگیری از لغزندگی معبرهای مرکز استان در زمان بارندگی انبار و آماده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا محمدیان دهکُردی روز شنبه به خبرنگاران تاکید کرد: هم‌اکنون ستاد مدیریت بحران شهرداری شهرکرد برای ارائه خدمات مورد نیاز و مطلوب به شهروندان در زمان بارش برف و باران به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

وی با اشاره به آغاز بارش برف در شهرکرد افزود: هم‌اینک ۳۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و ۸۰ پاک‌بان برای برف‌روبی معبرها و خیابان‌های مرکز استان سامان‌دهی شده که در صورت بیشتر شدن شدت بارندگی این تعداد قابل افزایش است.

محمدیان تصریح کرد: به‌منظور افزایش رفاه حال شهروندان و تردد آسان خودروها، در گردنه باباولی (مسیر ارتباطی میرآباد غربی به منظریه و جاده دانشگاه آزاد اسلامی) عملیات شن و نمک‌پاشی انجام شده است.

وی با اشاره به آب‌گرفتگی برخی مسیل‌ها و کانال‌ها در سطح شهرکرد یادآور شد: ریختن زباله و مصالح ساختمانی از سوی برخی شهروندان باعث گرفتگی مسیل‌ها و کانال‌های خیابان‌های امیرکبیر و رجایی شده که این مشکل هم‌اکنون رفع و عملیات بازگشایی انجام شده است.

محمدیان نصب پُل‌های غیراصولی از سوی شهروندان بر روی کانال‌ها را از دیگر یکی دیگر علت‌های آب‌گرفتگی مسیل‌ها و جدول‌های سطح شهر دانست و اظهار داشت: از شهروندان درخواست می‌شود همکاری لازم برای پیشگیری از آب‌گرفتگی جوی‌ها، جدول‌ها، مسیل‌ها و کانال‌ها و همچنین هدایت صحیح آب‌های سطحی را با مدیریت شهری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha