۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 84972341
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امشب؛ آخرین مهلت نام‌نویسی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

تهران-ایرنا- مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: امشب (شامگاه شنبه ۲۶ آذر) آخرین مهلت نام‌نویسی متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ است و این مهلت تمدید نمی‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، علیرضا کریمیان اعلام کرد: تاکنون بیش از ۳۶۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: داوطلبان در صورتی که دارای شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هستند، می‌توانند حداکثر در ۲ رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت‌نام کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم (رشته شناور) هستند، لازم است کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در تقاضانامه ثبت نام درج کنند و این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

کریمیان یادآور شد: با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون و ضرورت اقدامات پیوسته اجرایی برای آماده‌سازی و حوزه‌ بندی، کارت آزمون، دفترچه‌ی سوالات و پاسخنامه‌ها، امکان تمدید مهلت نام نویسی وجود ندارد و ضروری است داوطلبان در فرصت باقی مانده ثبت نام کنند و بعد از این تاریخ هیچ درخواستی برای نام نویسی پذیرفته نمی شود.

به گزارش ایرنا، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفند سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha