پایان زمان نام‌نویسی آزمون کارشناسی ارشد با شرکت ۴۷۵ هزار نفر

تهران- ایرنا- مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با یادآوری پایان زمان نام‌نویسی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ (چهارشنبه، ۱۷ آبان) گفت: در این آزمون بیش از ۴۷۵ هزار نفر داوطلب نام‌نویسی کردند و ۲۳ هزار نفر هم تاکنون داوطلب شرکت در آزمون مقطع دکتری نیمه‌متمرکز شدند که زمان ثبت‌نام آن تا سه‌شنبه (۲۳ آبان) ادامه دارد.

علیرضا کریمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا با بیان اینکه نام نویسی در این آزمون از هفتم تا هفدهم آبان ادامه داشت، افزود: در مجموع ۴۷۵ هزار نفر در این آزمون نام‌نویسی کردند، این میزان افزایش یک درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد و مهلت دیگری برای ثبت‌نام پیش‌بینی نشده است.

وی به آغاز زمان نام‌نویسی آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ در روز چهارشنبه ۱۷ آبان اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت‌نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از چهارشنبه (۱۷ آبان) آغاز شد و تا روز سه‌شنبه (۲۳ آبان) ادامه دارد.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند و متقاضیان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اعلام شرایط و ضوابط ثبت‌نام را که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود، به دقت مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن، کارت اعتباری ثبت‌نام را خریداری و اقدام به ثبت‌نام کنند.

کریمیان ادامه داد: داوطلبان پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام، شماره پرونده و کد پیگیری دریافت می‌کنند که باید در حفظ و نگهداری این اطلاعات محرمانه دقت کنند و حتماً یک نسخه چاپ شده از تقاضانامه ثبت‌نام تهیه و نزد خود نگهداری کنند. داوطلبان باید در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند و پس از پایان زمان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات و دریافت کد پیگیری، به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابه‌جایی ترتیب اثر داده نمی شود.

به گزارش ایرنا، آزمون‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری نیمه‌متمرکز همزمان روز جمعه چهارم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha