۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبر: 84972473
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۷ کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد

۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبر: 84972473
۸۷ کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد

گچساران- ایرنا- فرمانده انتظامی گچساران گفت:۸۷ کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک از یک دستگاه خودروی سمند در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ ارسلان خادمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد در محور گچساران به شیراز ایست وبازرسی دایر کردند.

وی تصریح کرد: مأموران هنگام انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

خادمیان اظهار کرد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۸۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: در این زمینه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودروهای آن نیز به پارکینگ منتقل شد.

خادمیان ابراز کرد: مبارزه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار فرمانده انتظامی شهرستان بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی افزود: همچنین ۹۸ کیلوگرم مواد مخدر شامل تریاک از ۲ دستگاه خودروی پژو پارس در اواخر آبان امسال در این شهرستان کشف شد.

۴۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، در ۶ ماهه اول امسال در گچساران کشف و ضبط شد.

در این زمینه ماموران انتظامی امسال ۲۴۴ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر را در این شهرستان دستگیر کردند.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha