حمایت بنزما از زیدان؛ رابطه کریم با دشان درست‌شدنی نیست

تهران- ایرنا- کریم بنزما با انتشار استوری از تصمیم زیدان برای عدم حضور در فینال واکنش نشان داد و به نوعی حمایت متقابل از سرمربی سابقش داشت.

به گزارش ایرنا، فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه لوسیل بین فرانسه و آرژانتین برگزار خواهد شد تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود. با وجود اهمیت بالای فینال جام جهانی اما این روزها بیشتر اخبار و حواشی در خصوص کریم بنزما بازیکنی است که در فینال حضور ندارد.

شب گذشته اعلام شد که زین‌الدین زیدان دعوت فدراسیون فوتبال فرانسه برای حضور در فینال جام جهانی را رد کرده و قصد ندارد برای تماشای دیدار فرانسه و آرژانتین راهی قطر شود. فرانسوی‌ها از بازیکنان تیم قهرمان سال ۱۹۹۸ برای حضور در فینال دعوت کرده بودند ولی زیدان حاضر به شرکت در فینال جام جهانی نشد. به نظر می‌رسد تصمیم زیدان به این خاطر گرفته شده که او از رفتار دیدیه دشان با کریم بنزما ناراحت است.

کریم بنزما نیز با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت "علاقه‌ای ندارم". دارنده توپ طلای جهان در سال 2022 با این کار باز هم به شایعات اختلاف با دشان دامن زد و از سرمربی سابق خود در رئال نیز حمایت کرد.

گفته می‌شود دلیل ناراحتی بنزما و دشان این است که مهاجم رئال مادرید پس از دریافت توپ طلا از سرمربی تیم ملی تشکر نکرده و همین موضوع باعث شده تا دشان از دست او ناراحت شود.

بنزما به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داد اما اسم او از لیست خارج نشد. مصدومیت این مهاجم فرانسوی در میانه جام جهانی برطرف شد تا شایعه بازگشت او به تیم ملی فرانسه و حضورش در فینال بر سر زبان‌ها بیفتد.

حمایت بنزما از زیدان؛ رابطه کریم با دشان درست‌شدنی نیست

زین‌الدین زیدان که هم اکنون در فوتبال فعالیت ندارد، نزدیک‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی فرانسه به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha