واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی پلمب نمی‌شوند

اردبیل- ایرنا- سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس قوانین و مقررات جدید هیچ کدام از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی این استان، به علت بدهی بانکی و یا مسائلی از این قبیل پلمب و تعطیل نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا روح الله براداران حیدری روز شنبه در نشستی با فرماندار خلخال اعلام کرد: این تصمیم با هدف حمایت از اشتغال و تولید و پیشگیری از هرگونه توقف کار و یا آسیب ناشی از تعطیلی به واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی کشور اتخاذ شده و هیچ دستگاه اجرایی و یا بانکی به علت مشکلات اداری و یا بدهی معوقه مالی حق اجرای احکام پلمب واحدها را ندارد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از برنامه ریزی برای تعیین تکلیف واحدهای صنعتی غیرفعال و راکد در شهرک های صنعتی استان اردبیل خبر داد و افزود: این تلاش‌ها در قالب حمایت‌های مختلف از سرمایه گذاران واحدهای صنعتی از جمله پرداخت سرمایه در گردش و تسهیلات بانکی صورت گرفته و در صورتی که مالک و یا صاحب واحد صنعتی تمایلی به ادامه کار و قعالیت مجدد نداشته باشد واحد صنعتی به سرمایه گذار جدید توانمند واگذار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۳۰ درصد از واحدها و کارگاه‌های صنعتی راه‌اندازی شده در شهرک صنعتی خلخال راکد و غیر فعال هستند، افزود: از مجموع واحدها وکارگاه های صنعتی ایجاد و راه اندازی شده در شهرک صنعتی شهر خلخال هم اکنون ۲۸ واحد صنعتی به همراه ۶ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی خلخال فعال بوده و ۱۲ واحد صنعتی نیز غیر فعال شده و از چرخه کار و تولید خارج هستند.

حیدری همچنین از امضای تفاهم نامه‌ای با شهرداری خلخال جهت واگذاری ایستگاه آتش نشانی واقع در شهرک صنعتی این شهر به شهرداری خبر داد و گفت: ایستگاه آتش‌نشانیو خودرو خریداری شده برای این ایستگاه در اختیار شهرداری خلخال قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: شهرداری خلخال با اولویت ارائه خدمات اطفای حریق به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی اقدام به تحویل این استگاه کرده و در صورت لزوم می‌تواند به اطفای حریق مناطق مختلف شهر خلخال با استفاده از خودرو آتش‌نشانی این شهرک اقدام کند.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل افزود: شهرداری خلخال در صورت لزوم و با هماهنگی و دریافت مجوز از مدیریت بحران خلخال می‌تواند نسبت به استفاده از خودرو آتش نشانی مستقر در ایستگاه شهرک صنعتی نسبت به اطفای حریق مراکز بخش‌ها و مناطق روستایی تابعه شهرستان اقدام کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha