۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84973637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح پایلوت عرضه تاکسی های اتوماتیک در کاشان اجرا می شود

کاشان-ایرنا-شهردار کاشان گفت:طرح پایلوت عرضه تاکسی های اتوماتیک در کاشان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، حسن بخشنده روز یکشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر کاشان به منظور قدردانی از تلاش فعالان حوزه حمل و نقل افزود:پس از دریافت مجوز شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، این تاکسی‌های باکیفیت، با رنگ‌های ویژه برای کاشان عرضه شده و متقاضیان می‌توانند با قیمت مصوب از این خودروها استفاده کنند.

وی اظهار کرد: عرصه حمل و نقل در رشد اقتصادی با اهمیت است و نگاه ما در شهرداری توسعه این عرصه در ۲ بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است.

شهردار کاشان در ادامه بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی کاشان،فرسوده است و در این راستا ۷۷ دستگاه خودرو برای ارتقای بعد سخت‌افزاری این ناوگان خریداری شد،همچنین پنج دستگاه اتوبوس دیگر نیز طی روزهای آینده تحویل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان می‌شود.

بخشنده، بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس را اقدام دیگری برای ارتقای وضعیت سخت‌افزاری ناوگان حمل و نقل عمومی ذکر کرد و افزود: این اقدام در کنار ۷۷ دستگاه تزریق شده به ناوگان می‌تواند نیازهای شهر را تا حد زیادی رفع کند.

وی اظهار کرد: ارتقای فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی، یک راهبرد در رشد بخش نرم‌افزاری حمل و نقل است و رشد سخت‌افزاری بدون توسعه مولفه نرم‌افزاری موجب ارتقای جایگاه حمل و نقل نمی شود.

شهردار کاشان در ادامه بیان کرد: تحقق شهر هوشمند ضروری است چون عاملی برای ارتقای سایر حوزه‌های مدیریت شهری از جمله حمل و نقل است،ایجاد فیبر نوری یکی از زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شهر هوشمند است که قرارداد آن با دربرگیری ۴۵ کیلومتر طول با پیمانکار مربوط منعقد شده است.

بخشنده از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تامین دوربین‌های پلاک خوان و سرعت‌سنج خبر داد و افزود: پیمانکار این پروژه نیز مشخص شده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک فرآیند اجرای آن نیز آغاز شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha