پیشرفت ۹۰ درصدی درتکمیل ساختمان سوانح و سوختگی زنجان

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تکمیل ساختمان سوانح و سوختگی از جمله اولویت‌های درمانی استان محسوب می‌شود که دارای شش هزار و ۳۰۰ متر زیر بنا در چهار طبقه به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی رسیده است و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

حسن بختیاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وضعیت کنونی پروژه ساختمان سوانح و سوختگی بیمارستان آیت الله موسوی زنجان، افزود: این پروژه از مدتها پیش راکد بود و حتی مدتی هم ساختمان احداثی آن با ایرادات و اشکالات فراوانی مواجه و تخریب شد.

این مسوول با بیان اینکه در زیرزمین این پروژه، اتاق های عمل واقع شده است، اضافه کرد: طبقه همکف این پروژه، هفت آی سی یو سوختگی دارد و یک آی سی یو دیگر نیز در بخش اورژانس واقع شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از بزرگترین بخش های سوانح و سوختگی شمالغرب کشور خواهد بود، اظهار داشت: می توان گفت امکانات این بیمارستان در حد بیمارستان خصوصی و بالاتر به شمار می آید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه وضعیت این پروژه به دقت مورد رصد قرار می گیرد، ادامه داد:همچنین به صورت میدانی از چگونگی روند پروژه بازدید صورت می گیرد که در بسیاری از مواقع به برطرف شدن ایراداتی منجر می شود که حتی در جلسات مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و افتتاح این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این پروژه مهم نیز در موعد اعلام شده به بهره برداری برسد تا خدمت رسانی بهتری به مردم این استان به ویژه گروه های هدف انجام گیرد.

ساختمان سوانح و سوختگی بیمارستان آیت الله موسوی زنجان ۳۶ تختخوابی، با ۲۸ تخت بستری عادی و هشت تخت بی آی سی یو در سال ۱۳۹۰ به مساحت ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع آغاز شد که ۱۱ سال از احداث آن می گذرد.

با توجه به مراجعه روز افزون بیماران سوختگی با شرایط خاص به بیمارستان و کفایت نکردن بخش فعلی و مناسب نبودن فضا و امکانات موجود احداث این پروژه بسیار ضروری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha