۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84976001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش یلدای مهربانی در خوزستان آغاز شد

۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸
کد خبر: 84976001
پویش یلدای مهربانی در خوزستان آغاز شد

اهواز- ایرنا- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: پویش یلدای مهربانی با هدف جمع‌آوری کمک های مردمی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد حمایتی در خوزستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا حافظ منصوری سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: نیکوکاران و حامیان ایتام و نیازمندان برای واریز هدیه، تهیه سبد غذایی، آجیل و میوه شب یلدا می‌توانند همچون سال های پیش در این‌کار نیک شرکت کنند و ایتام را همسفره خود کنند.

وی افزود: مردم خیراندیش خوزستان می‌توانند به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری محل سکونت خود مراجعه و کمک های غیر نقدی خود را اهدا نموده و در این امر خداپسندانه شرکت نمایند.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک‌های ویژه شب یلدا افزود: افراد نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۸۰۲ نزد بانک ملی ، کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*سایت ekram.emdad.ir می توانند واریز کمک‌های نقدی خود برای ایتام و محسنین عام را انجام دهند.

منصوری ادامه داد: حامیان ایتام و محسنین نیز می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت فرزند معنوی‌شان (واریز ماهیانه) واریز کنند.

وی بیان کرد: کمیته امداد استان خوزستان تعداد ۳۰ هزار کودک را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خوزستان ضمن قدردانی از مشارکت های همیشگی خیرین و مردم نیکوکار و خیراندیش استان افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و خیرین زمینه کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان را فراهم نمایند.

خیرین همچنین می توانند با اهدای عروسک‌، اسباب بازی ،کتاب و لوازم تحریر لبخند را بر لبان کودکان یتیم نشانده و به زندگی آنان امید ببخشند.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد،نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir

و یاارسال عدد یک به شماره های ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و ۰۹۱۶۵۰۴۷۸۷۸ ثبت‌نام و با انتخاب فرزندان معنوی،حامی کودکان یتیم گردند.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha