تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان مقابل نیکان تهران پیروز شد

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در دهمین مسابقه خود از سری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در مقابل تیم نیکان تهران به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که از رقابت‌های هفته اول دور برگشت در سالن خالی از تماشاگر امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت علیمرادی به عنوان سرداور به همراه یارمحمدی و نوری به عنوان داور اول و دوم برگزار شد، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با نتیجه ۶۹ بر ۶۴ میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

در این مسابقه تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در کوارترهای دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۵ بر ۱۴ و ۲۶ بر ۱۹ به پیروزی رسید، اما در کوارترها اول و سوم نیز با نتایج ۱۷ به ۱۸ و ۱۱ بر ۱۳ نتیجه را واگذار کرد.

نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در ابتدای این مسابقه ناهیده اسدی‌اقداش، کیمیا یزدیان‌تهرانی، نیلوفر مفیدی، ساغر آجیلی و تیناادنا عیسائیان را به میدان فرستاد.

شاگردان زهرا اسلام‌زاده سرمربی تیم نیکان تهران هم در ترکیب اغازین مسابقه، زهرا عباس‌نژاداصل، ریحانه حسن‌پور، نیلوفر حاجی‌پور، فرناز خدامرادی و شمیم نوری را قرار داد.

مسابقه رفت ۲ تیم با نتیجه ۸۸ بر ۴۵ به سود تیم شهرداری گرگان به پایان رسیده بود.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان که در هفته دوم دور برگشت در دوم دی ماه باید در تهران به مصاف تیم ستاد شرکت ملی گاز برود، اکنون با ۱۰ بازی، دارای هشت برد، ۲ باخت و مجموع ۱۸ امتیاز است که در رده دوم جدول رده‌بندی بعد از گروه بهمن تهران قرار دارد.

مسابقه رفت این ۲ تیم ( بانوان شهرداری گرگان و ستاد شرکت ملی گاز ) با نتیجه ۷۶ بر ۴۱ به سود تیم گرگان نیز به پایان رسیده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha