فرماندار تنکابن: ۳۳ فرصت سرمایه گذاری در این شهرستان شناسایی شد

نوشهر - ایرنا- فرماندار تنکابن با بیان این که تاکنون ۳۳ فرصت سرمایه گذاری در این شهرستان شناسایی شده است ، گفت: غرب مازندران با برخورداری از ظرفیت های جنگل ، دریا ، جلگه و طبیعت بسیار زیبا بستری مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری است.

به گزارش ایرنا، مظاهر معافی روز پنجشنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری در غرب استان مازندران در سالن حبیب بن مظاهر تنکابن افزود: در این شهرستان نیز تلاش شده است حوزه گردشگری را با بخش کشاورزی سنتی ادغام کنیم و با این راهبرد نیز بسته های ویژه ای برای سرمایه گذاری فراهم بشود.

وی اظهارداشت : تاکنون ۳۳ فرصت سرمایه گذاری برای این شهرستان شناسایی شده است که در ۲ مورد آن فقط بیش از هفت هزار میلیارد تومان است که وظیفه ماست با ایجاد تسهیلات لازم مسیرهای سرمایه گذاری سرمایه گذاران را در کوتاه ترین زمان که به بستر سرمایه گذاری برسند فراهم کینم.

فرماندار تنکابن با تقسیم بندی سرمایه گذار ، سرمایه پذیر و بازار مالی خاطرنشان کرد : باید ارتباط این سه مورد طوری برقرار شود که محصول مد نظر ما که یک ارزش افزوده ای از دارایی راکد و یا دارایی های که در مسیری دیگری غیر از رشد تعالی اقتصادی بهره برداری می شود از آن استفاده بشود.

معافی تصریح کرد : در مجموعه دولت ما مسوولان وظیفه داریم این بستر و ریل را به نحوی شایسته ایجاد کنیم و با کمک و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین سهل و آسان در حوزه سرمایه گذاری، سرمایه گذاران بتوانند با طیب خاطر در فضای امن سرمایه گذاری بکنند تا از این ظرفیت بهره مند شویم.

وی حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این همایش قدردانی کرد و گفت: به موجب پیشنهادات این سرمایه گذاران توانستیم آماری از سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم کنیم.

نخستین همایش یکروزه فرصت های سرمایه گذاری غرب استان مازندران امروز با حضور استاندار مازندران و شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و شهرستانی و سرمایه گذاران غرب مازندران در سالن اجتماعات حبیب بن مظاهر تنکابن آغاز شده است.

شهرستان های نور، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، تنکابن ، عباس آباد و رامسر در غرب مازندران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha