سفره یلدای امام رضایی در مناطق محروم ریگان گسترانیده شد

کرمان - ایرنا - خادمیاران حرم امام رضا (ع) ضمن پهن کردن سفره یلدای امام رضایی در روستای دورافتاده "چاه ملک" از توابع ریگان در شرق استان کرمان، بیش‌ از یکهزار بسته معیشتی را نیز در مناطق محروم این شهرستان توزیع کردند.

به گزارش ایرنا، مسئول کانون خدمت رضوی ریگان در این‌باره افزود: تعدادی از خادمیاران رضوی با هماهنگی‌های انجام شده در شب یلدا برنامه‌های فرهنگی خود را در مناطق محروم این شهرستان اجرا کردند.

علی فرامرزی با اشاره به اینکه خادمیاران حرم امام رضا (ع) با همکاری تعدادی از خیران و فراهم کردن بسته‌های فرهنگی، راهی مناطق کوهستانی ریگان شدند، ادامه داد: شب یلدا نیز خادمیاران برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند.

وی ضمن قدردانی از خیران و خادمیاران به دلیل فراهم کردن این برنامه فرهنگی در شب یلدا، تصریح کرد: همچنین در این شب بیش‌از یکهزار بسته معیشتی در مناطق کوهستانی ریگان توسط خادمیاران رضوی توزیع شد.

مسئول کانون خدمت رضوی ریگان ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و توزیع بسته‌های معیشتی به دلیل سخت‌گذر بودن منطقه ریگان طی ۲ روز در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

گسترده شدن سفره یلدای امام رضایی در مناطق محروم ریگان

بهترین خاطرات

رضا سابکی یکی از اهالی روستای دورافتاده‌ای که خادمیاران حرم امام رضا(ع) در آنجا سفره یلدا پهن کرده بودند نیز در این‌باره افزود: ما اصلا فکر نمی‌کردیم که چنین سفره‌ای در روستای ما پهن شود.

محمد سابکی یکی از دانش‌آموزان این روستا نیز گفت: امشب بهترین خاطرات برای ما با حضور خادمیاران حرم امام رضا(ع) رقم خورد.

الله بخش سابکی از دیگر اهالی روستا نیز افزود: خادمیاران امام مهربانی‌ها با حضور خود در این روستای محروم، ما را غافلگیر کردند که از آنها کمال تقدیر و تشکر را داریم.

خادمیان حرم امام رضا (ع) به رقیه سابکی دانش‌آموزی که تاکنون به زیارت امام مهربانی‌ها نرفته بود و سایر دانش‌آموزان این روستا قول فراهم کردن زمینه یک سفر به مشهد مقدس را دادند.

ریگان در ۲۸۵ کیلومتری شرق استان کرمان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha