۱ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84977525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات موجود برای نگهداری فضاهای ورزشی زنجان کفایت نمی‌کند

زنجان - ایرنا -مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این اداره کل حدود ۱۸۰ فضای ورزشی دارد که اعتبارات موجود برای نگهداری از آنها کفایت نمی‌کند.

جواد بازرگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعدادی از این فضاهای ورزشی قدمت ۵۰ ساله دارند و اعتبارات ناچیزی صرف نگهداری آنها می شود.

بازرگان افزود: این استان به لحاظ زیرساختی در مقایسه با استان های دیگر شرایط مناسبی دارد و حدود ۹۰ درصد هیات های ورزشی استان، سالن اختصاصی دارند که یک فرصت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه افتتاح و تجهیز ۳۷ خانه ورزش روستایی از جمله فعالیت های این اداره کل طی یکسال اخیر بوده است، اضافه کرد: در این راستا ۲۳۹ خانه روستایی در روستاهای استان فعال است که ارائه خدمات ورزشی آنها نتایج مثبتی را در سطح روستاهای استان به دنبال خواهد داشت.

این مسوول با بیان اینکه این خانه ها فضایی برای ورزش روستاییان در راستای توسعه ورزش همگانی مهیا کرده است، اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان برای تجهیز این مکان ها، امکانات لازم را تدارک دیده که از جمله آن می توان به برگزاری مسابقات در قالب المپیادهای مختلف اشاره کرد.

بازرگان با بیان اینکه این اقدامات از محل اعتبارات استانی و ملی انجام می گیرد، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته جام پرچم، در روستاهای استان برگزار می شود که این اقدام در راستای غنی سازی اوقات فراغت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha