معاون دادگستری خراسان رضوی: برخی از جوانان در ناآرامی‌های اخیر خدمات نظام را نادیده گرفتند

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی گفت: حضور برخی جوانان در ناآرامی‌های اخیر حاوی یک پیام مهم است که آنان با کمال تاسف خدمات نظام اسلامی را ندیده و نمی‌بینند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود فروتنی امروز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری تربت‌حیدریه افزود: البته ریشه اصلی اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر در تبلیغات دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای است که تلاش داشتند القا کنند نظام اسلامی از ابتدای تشکیل تاکنون هیچ خدمت درخشانی در هیچ عرصه‌ای برای مردم نداشته‌ است.

وی با بیان اینکه مردم از خدماتی که نظام اسلامی برایشان انجام داده‌ است، بی‌خبرند؛ اظهار کرد: شایسته است مسوولان در هر رده سازمانی خدمات دستگاه خود را صادقانه به مردم معرفی و مسائل را تبیین کنند.

وی گفت: متاسفانه گاها شاهد بوده‌ایم که برخی مسوولان به خصوص در فضاهای انتخاباتی یکدیگر را زیر سووال برده و به کارهای انجام شده ایراد می گیرند که این مسائل ملت را ناامید و بدتر اینکه مبنای تشخیص مردم شده‌ است.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه نیز در این مراسم گفت: یکی از مولفه‌های مهم در سطح این شهرستان همدلی مردم با مسوولان و نیز همکاری دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات عمومی است.

علی‌اکبر کی‌پور افزود: در حالی که بسیاری از شهرهای کشور طی هفته های اخیر ناآرام بود ولی در تربت حیدریه رد و نشانی از آشوب و ناامنی مشاهده نشد و این نشان از همگرایی بین مسوولان و مردم شهرستان دارد.

همچنین امام جمعه تربت‌حیدریه در این مراسم با یادآوری سختی کار قضاوت، گفت: یکی از وظایف قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم است تا در نتیجه آن شاهد کاهش مراجعات مردم به محاکم قضایی باشیم و جا دارد این رویکرد مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی افزود: کمتر شدن مراجعات مردم به دستگاه قضایی ضمن کاهش هزینه‌های رسیدگی به دادرسی، افزایش سطح رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را در برخواهد داشت.

در پایان این مراسم علی رضازاده رییس قبلی دادگستری تربت‌حیدریه مورد تکریم قرار گرفت و علیرضا محولاتی به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان واقع در مرکز خراسان رضوی به حاضران معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha