۱ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 84977665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵ طرح عمرانی در پردیس با حضور  استاندار تهران به بهره برداری رسید

پردیس- ایرنا - در نخستین حضور استاندار تهران در شهرستان پردیس ۵ طرح عمرانی  افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روز پنجشنبه علیرضا فخاری ، معاونان استاندار ، امام جمعه ، فرماندار، معاونان فرماندار شهرداران پردیس، بومهن و بخش جاجرود ۵ پروژه عمرانی را افتتاح کردند.

استاندار تهران در بدو ورود در مزار شهدای گمنام سعیدآباد جاجرود با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرد.

ساختمان شهرداری سعید آباد جاجرود با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ متر در سه طبقه افتتاح شد .

بوستان پردیسان با مساحت ۲۲ هزار متر مربع و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال با ۲۸ واحد خدماتی و تجاری برای ساماندهی صنایع دستی و خود اشتغالی در شهر پردیس مورد بهره برداری قرار گرفت.

پارکینگ خودروهای سنگین پردیس بامساحت ۷ هزارو ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال با امکانات محوطه پارک خودروهای سنگین، اتاق استراحت و خدمات رفاهی جانبی افتتاح و به بهره برداری رسید.

مرکز شماره گذاری خودرو با مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع اعتبار ۵۰ میلیارد ریال با ۵۰۰ متر مربع سوله و مجموعه اداری و میدان فرهنگ در بلوار خلیج فارس شمالی شهر پردیس نیز در این آیین افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه مسوولان از روستای کرشت بازدید کردند و در حال حاضر شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری در نخستین حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و هیات همراه و سایر مسوولان شهرستان در حال برگزاری است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha