کپی برداری نونهالان از روی دست بزرگسالان؛ تساوی پرگل در شهرآورد جنجالی

تهران- ایرنا- تیم‌های شهرآوردنونهالان استقلال و پرسپولیس امروز (جمعه) در چارچوب رقابت‌های لیگ نونهالان باشگاه‌های تهران «آسیا ویژن» مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نونهالان استقلال و پرسپولیس امروز (جمعه) در چارچوب رقابت‌های لیگ نونهالان باشگاه‌های تهران «آسیا ویژن» مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این مسابقه که به میزبانی استقلال و در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شدبا تساوی پر گل ۲-۲ خاتمه پیدا کرد.

کپی برداری نونهالان از روی دست بزرگسالان؛ تساوی پرگل در شهرآورد جنجالی

آریا فتاحی و طاها پناهی برای استقلال مانی عبادی و ابوالفضل عینی گل‌های پرسپولیس را در این مسابقه به ثمر رساندند.

مهم‌ترین اتفاق بازی در دقیقه ۹۳ رخ داد، صحنه‌ای که منجر به گل آبی‌پوشان نونهالان شد، بازیکن این تیم پس از زدن ضربه به توپ در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شده و داور به نشانه پنالتی در سوتش دمید اما به خاطر اینکه توپ به گل تبدیل شده بود در تصمیمش تجدید نظر کرده و گل اعلام کرد. پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند در این صحنه باید به جای پذیرفتن گل اجازه دهد پنالتی زده شود اما داور بر این باور بود دقانون جدید داوری این اجازه را به او می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن در تصمیمش تجدید نظر کرده و اگر توپ بازیکنی که خطا بر رویش صورت گرفته است تبدیل به گل شود تبدیل شود از پنالتی صرف نظر کرد.

کپی برداری نونهالان از روی دست بزرگسالان؛ تساوی پرگل در شهرآورد جنجالی

مسابقات آسیاویژن معتبرترین و مهم‌ترین مسابقات باشگاهی نونهالان است که زیر نظر هیات فوتبال استان تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha