منوچهری: تصمیمات داور در بازی درست بود/ باید دربی نونهالان را می‌بُردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم نونهالان استقلال گفت: بازیکن ما در محوطه جریمه صاحب توپ بود که به توپ ضربه زد و بعد با خطا سرنگون شد. در این صحنه مهم برای داور گل بود و در تصمیمی درست به جای اینکه دستور به زدن پنالتی بگیرد، گل را صحیح اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، امین منوچهری سرمربی تیم نونهالان استقلال با اشاره به تساوی شهرآورد نونهالان اظهار داشت: بازی قشنگی بود و دو تیم فوتبال جذابی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: شهرآورد در هر رده‌ای حساس است و اهمیت خاص خودش را دارد. بازیکنان در این رده هم شرایط خاص خودشان را دارند.

بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان استقلال خودشان بودند و می‌توانستند توانایی‌هایشان را همچون بازی‌ای گذشته به نمایش گذاشته و اسیر حاسیه نمی‌شدند به طور قطع سه امتیاز را به دست می‌آوردیم.

منوچهری تصریح کرد: بازیکن ما در محوطه جریمه صاجب توپ بود که به توپ ضربه زد و بعد با خطا سرنگون شد در این صحنه مهم برای داور گل بود و در تصمیمی درست و کاملا قانونی به جای اینکه دستور به زدن پنالتی بگیرد گل را صحیح اعلام کرد.

وی تاکید کرد: فاصله نونهالان استقلال با صدر جدول فقط دو امتیاز است و این فاصله امتیاز در 10 هفته‌ای که از این رقابت‌ها باقی مانده است، قابل جبران خواهد بود.

بازیکن سابق استقلال گفت: بازیکنان نونهالان از نظر سنی شرایط ویژه‌ای دارند و حساسیت‌های دربی باعث شد تا آنها کمی هیجانی بازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha