جشنواره تجسمی فجر برای سومین بار به جنوب کرمان رسید

جیرفت- ایرنا- همزمان با پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کشور سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر استانی جنوب کرمان برای هنرمندان این منطقه فراخوان داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان روز شنبه اعلام کرد: این جشنواره از هفتم تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در جیرفت برگزار می شود و هنرمندان باید آثار خود را تا هفتم دی به دبیرخانه واقع در این اداره کل تحویل دهند یا تصویر آثار را از طریق پیام رسان آی گپ به شماره ۰۹۱۲۶۱۰۱۴۷۰ ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، بهرام مسلمی مهنی توضیح داد که این جشنواره در رشته های تصویرگری، نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور، عکاسی، مجسمه سازی، نگارگری، طراحی و سایر رشته های جشنواره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از بین آثار برگزیده به ۱۲ نفر جوائز نقدی اهدا خواهد شد افزود: به آثاری که بعد از هفت دی ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد؛ همچنین هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره اعلام شده ارتباط برقرار کنند.

مسلمی مهنی با تاکید بر اینکه جنوب کرمان در حوزه فرهنگی در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد، ادامه داد: جنوب کرمان ظرفیت های فرهنگی بسیار خوبی در همه حوزه ها داراست به گونه ای که شاهد کسب عنوان های برتر فرهنگی توسط فعالان فرهنگی و هنری این منطقه در کشور هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha