برنامه‌هایی برای بصیرت‌افزایی جوانان در فضای مجازی طراحی شود

سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج گفت: با توجه به اینکه امروزه جوانان و نوجوانان در فضای مجازی غرق شده و از این فضا در زمینه‌های مختلف الگو می گیرند می طلبد برنامه‌هایی برای بصیرت‌افزایی آنان طراحی شود.

به گزارش ایرنا، حسن عسگری روز شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته بصیرت و دهه مقاومت در سنندج اظهار کرد: هفته بصیرت فرصت مناسبی برای بصیرت افزایی جامعه در زمینه‌های مختلف بویژه آگاهسازی جوانان و نوجوانان برای اتفاقات اخیر و تاثیر فضای مجازی در ایجاد این اتفاقات است.

وی با بیان اینکه اهمیت هفته بصیرت با توجه به اتفاقات پیش آمده اخیر در کشور دوچندان است، گفت: در این راستا لازم است برنامه مشخصی برای ورود جوانان به فضای مجازی و بصیرت افزایی برای آنها در این فضا طراحی شود.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه تاکید شده ادارات برای کارکنان خود نشست‌های بصیرتی برگزار کنند، افزود: در این هفته لازم است در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برنامه‌های مناسبی طراحی شود.
 

شرایط امروز جامعه حساس تر از همیشه است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه شرایط امروز جامعه با هجمه وسیع دشمن علیه نظام بسیار حساس است، اظهار کرد: امروز پیشقراولان اتفاقات اخیر جوانانی هستند که با فضای مجازی در ارتباط هستند لذا ما باید در مقابله با حربه دشمنان در این باره هوشیار باشیم.

حجت الاسلام سید محمد سادات افزود: مطرح کردن بحث گام دوم انقلاب و اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی فعال در منطقه از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) باعث برهم خوردن برنامه‌ریزی‌های دشمن علیه نظام شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف استان در راستای هفته بصیرت برنامه‌های خود را اجرا کنند، گفت: اگرچه برخی ادارات در این باره کم‌کاری کرده‌اند اما اکثر ادارات با تمام توان وارد عرصه شده اند.

فرهاد میمنت آبادی رییس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این نشست با بیان اینکه مردمی سازی هفته بصیرت اهمیت بسیار بالایی دارد، افزود: برگزاری برنامه‌های راهبردی در دانشگاه‌های استان می‌تواند برای تبیین هفته بصیرت کارساز باشد.

در ادامه این جلسه مدیران سایر ادارات و دستگاه‌های مختلف استان به ارائه برنامه‌ها، پیشنهادات و نظرات خود درباره هرچه باشکوهتر برگزار کردن برنامه‌های این ایام پرداختند.

از ۹ تا ۱۹ دی به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha