۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84964863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: روش‌های بصیرت افزایی تغییر کند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان خواستار تغییر روش‌های بصیرت افزایی در میان مردم به ویژه قشر جوان در فضای حقیقی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۹دی در سنندج اظهار داشت: از انجام کارها و روش‌های تکراری برای بصیرت افزایی باید پرهیز شود، ضمن اینکه بیشتر نیاز به تبیین داریم تا تحلیل.

وی اضافه کرد: زمان سخنرانی ها نیز باید کوتاه شود، چرا که باعث خستگی مخاطب می شود و بازخورد آن را نیز بسیار کاهش می دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: هر کاری کنیم امکان تسلط بر فضای مجازی وجود ندارد، بنابراین باید در فضای حقیقی و جامعه و با استفاده از روش‌های متنوع، برای بصیرت افزایی گام برداشت.

حجت الاسلام پورذهبی استفاده از مسجد، کتابخانه و سینما را در راستای جهاد تبیین و بصیرت افزایی ضروری دانست و گفت: امروز راه حل، حرکت در فضای حقیقی و آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان است.

وی یادآور شد: توجه به محتوای برنامه های تلویزیونی هم برای بصیرت افزایی خیلی موثر است و این برنامه ها نباید صرفا برای رفع تکلیف باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم کنار گذاشتن نشست های تلویزیونی کلیشه ای تاکید و اضافه کرد: افرادی به برنامه های تلویزیونی دعوت شوند که تاثیرگذار باشند، ضمن اینکه از چالش در برنامه هم نباید هراس داشت.

حجت الاسلام پورذهبی در بخش دیگری از سخنانش خواستار رعات اخلاص در عمل شد و ادامه داد: برای خودنمایی کار نکنیم، چرا که در این صورت باور مردم مخدوش می شود.

وی با بیان اینکه داشتن معرفت و بصیرت از خصوصیات مسوول انقلابی است، اضافه کرد: همه باید احساس مسوولیت کنیم و در این راه استقامت داشته باشیم و از تهدیدها نهراسیم.

برگزاری همایشی بزرگ ویژه بانوان در هفته بصیرت با حضور زنان طلبه سنی و شیعه، پیشنهادی بود که نماینده ولی فقیه در کردستان مطرح کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان: روش‌های بصیرت افزایی تغییر کند

آمادگی بیش از ۹ هزار نفر برای جهاد تبیین

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان هم در این نشست اظهار داشت: سایت نهضت اسلامی کردستان تشکیل شده است که در قدم اول شامل تشکل های وابسته به سازمان تبلیغات و تعداد آن نیز هزار و ۴۰۰ تشکل است.

حجت الاسلام برومند رازیانی بر لزوم شرکت همه اقشار جامعه در جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: تا کنون بیش از ۹ هزار نفر در استان برای جهاد تبیین اعلام آمادگی کرده اند.

وی خواستار مشارکت دانشگاه ها، آموزش و پرورش و بسیج در راستای جهاد تبیین و همکاری با تبلیغات اسلامی در این زمینه شد و اضافه کرد: برنامه ریزی کردیم زمینه گفت و گو با نسل جوان و نوجوان فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: ۳۰ مبلغ خارج از استان و ۳۰ مبلغ در استان، آمادگی دارند در هفته بصیرت، در دبیرستان های دخترانه و پسرانه در راستای جهاد تبیین فعالیت کنند، ضمن اینکه هفته بصیرت ۱۰۰ برنامه شاخص در ۱۰ شهرستان اجرا خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان هم با بیان اینکه مردمی کردن برنامه های بصیرت افزایی در دستور کار است، اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد در مجموعه استانداری و ورزش و جوانان نیز باید بیشتر پای کار باشند.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات ادامه داد: همه باید در شرایط کنونی احساس مسوولیت کرده و برای مقابله با توطئه های دشمن، از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

از ۹ تا ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha