هلال احمر به ۱۶۱۵ نفر امدادرسانی کرد

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: از اول دی تا ساعت هفت صبح امروز (سوم دی) تاکنون به یک هزار و ۶۱۵ نفر از هموطنان گرفتار در برف امدادرسانی شد.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال‌احمر؛ مهدی ولی‌پور روز شنبه، اظهارداشت: در این مدت، ۲۴ استان کشور متاثر از برف، کولاک و آبگرفتگی بودند که تا ساعت ۱۱ ظهر امروز نیروهای امدادی هلال احمر در استان های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان و لرستان به افراد گرفتار، خدمات امدادی ارائه نمودند.

به گفته او، ۵۸ تیم عملیاتی متشکل از ۱۹۷ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر در ۲۶ منطقه کشور شامل ۲۰ محور، ۲ شهر و چهار روستا به افرادی که گرفتار شرایط جوی بودند، امدادرسانی کردند.

ولی پور ادامه داد: امدادگران جمعیت هلال احمر در این مدت نسبت به اسکان اضطراری ۱۹۹ نفر و همچنین رهاسازی ۱۳۹ دستگاه خودرو گرفتار در برف اقدام کردند.

تخلیه هشت منزل از آب ناشی از بارندگی ها و توزیع برخی اقلام ضروری مانند کنسرو، برنج، آب معدنی، بیسکوئیت و پتو میان آسیب دیدگان ۲۵ شهرستان کشور از دیگر فعالیت های جمعیت هلال احمر در شرایط بارش های سه روز اخیر است که رئیس سازمان امداد و نجات به آن اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز شنبه سوم دی از بارش برف و باران در محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال خبر داد و اعلام‌ کرد: بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان دیگر از جمله کردستان، اردبیل، اصفهان، ایلام و فارس گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha