هلال احمر همدان به ۵۲ مصدوم امداد رسانی کرد

همدان- ایرنا- تیم های امدادی هلال احمر همدان در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۲ حادثه دیده از برف و سرما در مناطق مختلف و جاده های ارتباطی این استان امداد رسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان با اشاره به آمار حوادث و خدمات ۲۴ ساعت گذشته این جمعیت اظهار داشت: تیم های امدادی به مصدومان ۹ حادثه شامل چهار حادثه ناشی از برف و کولاک و پنج حادثه جاده ای امداد رسانی کردند.

فضل اله کلهر روز یک‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته اسکان اضطراری شدند ادامه داد: ۵۹ نفر در قالب ۱۴ تیم عملیاتی با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود کار امداد رسانی به مصدومان را بر عهده داشتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان افزود: ۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و ۶ دستگاه خودروی کمک دار برای اجرای ماموریت ها به کار گرفته شدند و ۱۲ مصدوم به مرکز درمانی منتقل شدند.

کلهر ادامه داد: تیم های هلال احمر این استان در ۱۳ پایگاه امداد جاده ای، تیم امداد هوایی، یک تیم آنست (سگ های تجسس)، یک تیم واکنش سریع و یک تیم امداد کوهستان با آغاز برودت هوا به حالت آماده باش درآمدند تا در کمترین زمان به حادثه دیدگان امداد رسانی کنند.

وی اضافه کرد: تیم های هلال احمر در کنار تیم های کشیک مستقر در ۹ شعبه هلال احمر شهرستان های توابع استان همدان در ۴۸ ساعت گذشته به علت ریزش برف و لغزنده شدن سطح جاده ها به شمار زیادی از خودروهایی که از مسیر اصلی خارج شده و امکان ادامه مسیر نداشتند امداد رسانی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha