۴ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84980168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: بسترهای نارضایتی مردم برطرف شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: همه دستگاه‌ها و مدیران باید تلاش کنند، بسترهای نارضایتی مردم از بین برود، چراکه دشمن روی نقطه ضعف ما توطئه طرح‌ریزی می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در بحث کارآمدی و خدمت به مردم، هیچ تعارفی با مدیران نداریم و از دستگاه های نظارتی درخواست می کنم، روی عملکرد مدیران و دستگاه‌ها متمرکز باشند.

وی افزود: برای ما هیچ چیزی مهمتر از خدمت به مردم نیست، بنابراین اگر کسی توان و انگیزه کار و خدمت ندارد، باید کنار گذاشته تا موجب نارضایتی مردم نشود.

استاندار کردستان یادآور شد: اکنون که بعد از وقایع اخیر، شرایط بهبود یافته است، نباید مشکلات را فراموش کنیم، بلکه نیازمند اصلاح هستیم و اگر نقصی وجود دارد باید برطرف شود.

زارعی کوشا بر لزوم پیگیری مسائل کلان و خارج از محدوده تصمیم گیری استان تاکید کرد و ادامه داد: پروژه های در دست اجرا باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه طرح انتقال آب سد آزاد به سنندج خدمتی ملموس برای مردم بود، اضافه کرد: بهره برداری از این طرح در زمان کم، نشان داد که اگه بخواهیم می‌شود، پس در مورد دیگر طرح های مهم هم باید همین گونه عمل کرد.

استاندار کردستان به تلاش برای آبگیری یکی ۲ سد در دهه فجر امسال اشاره داشت و افزود: در بحث تامین آب دغدغه جدی نداریم و بحث انتقال آب از سد آزاد به دشت دهگلان و قروه نیز باید با جدیت دنبال شود تا در کمترین زمان به بهره برداری برسد ضمن اینکه آبگیری سد ژاوه و آب های زیرزمینی دشت دهگلان نیز باید تعیین تکلیف شود.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنانش، دی ماه را پرحادثه توصیف کرد و گفت: حماسه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ و شهادت سردار سلیمانی، از جمله اتفاقات مهم در این ماه است.

وی در ادامه به تشییع هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روز سه شنبه اشاره کرد و از مدیران و مردم دعوت کرد در این آیین پربرکت حضور پرشوری داشته باشند، چرا که عطر شهدا همیشه راهگشاست.

استاندار کردستان در ادامه بر لزوم رعایت مصرف صحیح گاز طبیعی توسط دستگاه ها و ادارات تاکید کرد و یادآور شد: طبق گزارش های دریافتی برخی ادارات بی محابا و بدون دلسوزی، گاز مصرف می کنند که باید با آنها برخورد کرد.

زارعی کوشا اظهار کرد: همه دستگاه ها باید اجازه ورود بازرسان شرکت گاز را برای نظارت بر مصرف گاز بدهند و گزارش بازرسی ها به صورت جزئی ارائه شود.

وی همچنین خواستار پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان شد و ادامه داد: پیگیری و اجرای مصوبات از سوی برخی دستگاه ها خوب پیش نرفته است که قابل قبول نیست.

استاندار کردستان اشاره ای هم به اغتشاشات اخیر داشت و گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته از جانب دستگاه های امنیتی و وزارت کشور، با وجود هجمه های سنگین دشمن، عملکرد استان کردستان در مدیریت این وقایع بسیار خوب بوده است.

لزوم مستند کردن اتفاقات اخیر و تصمیم گیری‌ها، برطرف کردن نقص های ساختاری و عملکردها، آغاز به کار دولت سیزدهم در شرایط بحران اقتصادی و بدهی های فراوان، از دیگر مطالبی بود که زارعی کوشا به آن اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha